Strona przeniesiona pod adres

www.roweremprzezslask.eu.

Serdecznie zapraszamy!

wtorek, 11 lutego 2014

22.02.2014r. - II Zagłębiowski Rajd Przygodowy - zimowy extrem

Serdecznie zapraszamy na II Zagłębiowski Rajd Przygodowy - zimowy extrem.

Kontakt:
info@zaglebierace.pl

Data i miejsce zawodów:
22 lutego (sobota), Dąbrowa Górnicza

Baza zawodów: 
Zespół Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej, ul. Morcinka
Trasy:
Rajd przygodowy: ok. 50 - 60 km na rowerze i pieszo plus zadania specjalne
Trasa piesza: ok. 25 km.
Trasa rowerowa: ok. 60 km

Świadczenia: 
- komplet map dla każdego zawodnika,
- ciepły posiłek i napój po ukończeniu zawodów,
- okolicznościowy t-shirt z zawodów,
- nagrody dla trzech najlepszych zespołów na trasie rajdu i zawodników z trasy pieszej i rowerowej
- wspaniała atmosfera zawodów:)

Nagroda główna: 
Wszystkie osoby, które wystartują w naszych zawodach, wezmą udział w losowaniu kurtki TELEMARK LAKE marki Fjord Nansen o wartości 699 pln.

Zespoły:
W rajdzie przygodowym biorą udział tylko i wyłącznie drużyny dwuosobowe. Będą prowadzone dwie klasyfikacje:
MIX - zespół złożony z dwóch kobiet lub kobiety i mężczyzny,
MM - obydwoje zawodnicy to mężczyźni.

Na trasie pieszej start indywidualny, również będą prowadzone dwie klasyfikacje:
K - kobiety
M - mężczyźni

Na trasie rowerowej start indywidualny, również będą prowadzone dwie klasyfikacje:
K - kobiety
M - mężczyźni

Program:
7:30 - otwarcie biura zawodów, rejestracja zawodników
8:30 - odprawa techniczna
9:00 - start masowy wszystkich uczestników (rajd przygodowy oraz trasy piesza i rowerowa)
17:00 - zamknięcie mety
17:30 - zakończenie zawodów, nagrodzenie zwycięzców,

ZAPISY:
Aby wziąć udział w zawodach, należy:
I. Na adres e-mailowy: info@zaglebierace.pl przesłać zgłoszenie zawierające:
1. nazwę zespołu (opcjonalnie)
2. imiona i nazwiska zawodników wraz z nr telefonu
3. rodzaj trasy: rajd przygodowy, trasa piesza, rowerowa
4. rozmiar koszulki i typ: damska/męska
II. Na konto Śląskiego Stowarzyszenia Podróżniczego "Garuda" wpłacić wpisowe w kwocie:
rajd przygodowy:
- wpłata do dnia 14 lutego - 80 pln/zespół
- wpłata po 14 lutego - 100 pln/zespół
trasa piesza i rowerowa:
- wpłata do dnia 14 lutego - 30 pln/osoba
- wpłata po 14 lutego - 40 pln/osoba

UWAGA: liczą się daty wpłynięcia pieniędzy na konto Stowarzyszenia.

W tytule wpłaty prosimy wpisać TYLKO I WYŁĄCZNIE nazwisko/nazwiska, rodzaj trasy oraz hasło "zaglebie race", np.: "nowak, trasa piesza, zaglebie race"

Dane do przelewu:
Śląskie Stowarzyszenie Podróżniczce "Garuda"
Ul. Szwedzka 6/4
42-612 Tarnowskie Góry
46 2030 0045 1110 0000 0251 3420

Organizatorzy:
Organizatorem zawodów jest Śląskie Stowarzyszenie Podróżnicze "Garuda".
Kierownik rajdu: Marcin Franke.
Projektanci trasy: Justyna Bassa, Joanna Florczyk, Marcin Franke, Piotr Kopeć
Sędziowie: Joanna Florczyk, Justyna Kowalska, Aleksandra Lazar, Agata Stańczyk, Kinga Szydłowska, Michalina Śliwka, Katarzyna Urbaniec, Damian Binkowski, Przemysław Gwardys, Sebastian Sypniewski, Damian Wieszołek, Andrzej Wypiór.
Obsługa punktu Startu i Mety: Agata Nowak i Katarzyna Skarwojska.


Regulamin "II Zagłębiowskiego Rajdu Przygodowego - zimowy extrem"

Sprawy organizacyjne.
1. Organizatorzy:
Śląskie Stowarzyszenie Podróżnicze „Garuda”.
2. Termin:
22 lutego 2014r. (sobota)
3. Baza zawodów:
Zespół Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej, ul. Morcinka

1. Uczestnictwo:
W rajdzie przygodowym biorą udział tylko i wyłącznie drużyny dwuosobowe. Będą prowadzone dwie klasyfikacje:
MIX - zespół złożony z dwóch kobiet lub kobiety i mężczyzny,
MM - obydwoje zawodnicy to mężczyźni.
Na trasie pieszej start indiwidualny, prowadzone będą dwie klasyfikacje:
K - kobiety
M - mężczyźni
Na trasie rowerowej start indiwidualny, również będą prowadzone dwie klasyfikacje:
K - kobiety
M - mężczyźni

2. Osoby niepełnoletnie muszą przedstawić organizatorom pisemną zgodę rodziców/opiekunów na wzięcie udziału w zawodach. Dopuszcza się samodzielny start osób powyżej 16 roku życia. Poniżej, tylko z opieką rodziców/opiekunów.
3. Zasady przeprowadzenia zawodów:
Rajd przygodowy. Start masowy wszystkich uczestników. Odcinki piesze: scorelauf (dowolna kolejność "zaliczania" punktów kontrolnych), rowerowe: kolejność "zaliczania" punktów kontrolnych narzucona przez organizatora.
Trasa piesza. Start masowy, scorelauf (dowolna kolejność "zaliczania" punktów kontrolnych)
Trasa rowerowa. Start masowy, jeszcze myślimy...
4. Zawodnicy pokonują całą trasę bez pomocy osób trzecich oraz przy użyciu środków transportu dozwolonych przez organizatorów.
5. O kolejności w klasyfikacji końcowej będzie decydowała liczba zaliczonych punktów kontrolnych oraz czas dotarcia na metę (wraz z czasem karnym doliczanym ze złe/niewykonanie zadań specjalnych).
6. Dozwolone jest korzystanie tylko z map dostarczonych przez organizatora.
7. Każdy z zespołów/zawodników otrzyma kartę startową. Na niej zaznaczona będzie obecność zespołu/zawodnika na punkcie kontrolnym oraz liczba zdobytych punktów/punktów kary za jego wykonanie/nie wykonanie.
8. Zgubienie, zniszczenie karty startowej uniemożliwiające jej odczytanie jest równoznaczne z dyskwalifikacją zespołu.
8. Nad prawidłowym przebiegiem zadań specjalnych będą czuwali sędziowie. Sędzia ma prawo nie dopuścić zawodnika (zespołu) do wykonania zadania lub przerwać wykonywanie zadania w przypadku zagrożenia zdrowia lub życia.
9. W momencie oczekiwania w kolejce na przystąpienie do zadania specjalnego czas ten nie będzie odliczany od czasu ukończenia rajdu.
10. W momencie wycofania się zespołu/zawodnika z zawodów jest on zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie organizatora, sędziego głównego.
11. Organizatorzy nie zapewniają transportu do bazy zespołom/zawodnikom przerywającym rajd.
12. W przypadku niesportowego zachowania uczestników rajdu, organizatorzy mogą naliczyć dodatkowe kary czasowe dla danego zespołu/zawodnika.

Zgłoszenia:
1. Zgłoszenia do 18 lutego 2014r. (jak się zapisać w zakładce "informacje")
2. Świadczenia:
- komplet map dla każdego zawodnika,
- posiłek i napój po ukończeniu zawodów,
- nagrody dla pierwszych trzech zespołów w obydwu kategoriach na rajdzie przygodowym oraz trzech pierwszych kobiet, mężczyzn na trasie pieszej i rowerowej
- wspaniała atmosfera zawodów:)

Wyposażenie obowiązkowe:
1. Wszyscy zawodnicy tj. rajd i trasy piesze i rowerowa
- telefon do którego nr mają organizatorzy
- coś do pisania, długopis (uwaga: może zamarznąć), ołówek
2. Rajd przygodowy i trasa rowerowa:
- rower
- oświetlenie rowerowe przednie i tylne. Moze być czołówka jako światło przednie. Natomiast nie mogą to być światła odblaskowe!!!
Wyposażenie zalecane:
- ubezpieczenie medyczne i NNW,
- kask rowerowy,
- zapięcie do roweru.

Postanowienia końcowe:
1. Wszyscy uczestnicy rajdu startują na własną odpowiedzialność. W przypadku wypadku, utraty zdrowia lub mienia, osoby te nie będą rościły żadnych zobowiązań wobec organizatorów, współorganizatorów udostępniających swoje obiekty na czas i okoliczność zawodów.
2. Wszyscy uczestnicy rajdu zobowiązani są do przestrzegania przepisów Kodeksu Drogowego.
3. Wszyscy uczestnicy startując w zawodach wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją niniejszych zawodów oraz kolejnych organizowanych przez Śląskie Stowarzyszenie Podróżnicze „Garuda”.
4. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.

1 komentarz: